屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 15, 2013

金枝慾孽貳金句

人就是賺得全世界、賠上自己的生命、有甚麼益處呢?人還能拿甚麼換生命呢?

台上叫演戲,台下叫做人,演戲講關目,做人就要醒目。

人人都有一張嘴,所謂是非,從來就管不住。

福禍是際遇,亦是因果,能活在當下才是大智慧。彷徨將來,又執迷往昔,生活又怎能夠稱心?

就是你听到的是確確切切的措辭字句,也不代表就是真實。這一個連說話都不可以句句當真的地方, 所謂的笛聲,所謂的故事,所謂有情有愛的人與物,你又何須太認真。

以前嘅我用心待人,如今嘅我用心度人啫。你所見到嘅分別,只喺在於手段,我唔可以計較手段當中嘅得與失。以前我處處爲人設想,無補於任何事,只會惹嚟歹毒嘅污名同埋無辜嘅人被牽連更多。如今,我只求達到目的,何謂邪鬼、何謂神,當中,你同我又有邊個可以講句絕對。

煩惱自招,苦果自求,一切福禍,都喺天命亦喺人事。

人心蠱惑,就喺心情自在嘅障礙。

我成日叫人唔好向後望,應該向前睇; 但喺前面我哋真喺睇得清摸得透咩? 亦都可能正正我哋睇唔清摸唔透,所以先至令到我哋更加嚮往。

唔通人喺應該執著過去,唔應該憧憬將來?

其實“過去”曾經喺“當下”,而“將來”亦都喺從“當下”而嚟; 所以人應該計較同埋珍惜嘅,因該喺當下。如果當下都做唔好,又邊有資格憧憬將來呢?所以我話當下有啲咩唔明白唔清楚嘅,就要去搞清楚,唔好等到將來追悔。

無論麻煩喺他人找上門又好,喺你不識好歹去自招嘅。只要你人留喺宮中,就好似一張會宣示嘅文告一樣,向宮中嘅好事之徒,話畀佢哋知我淳太妃,偏有呢個本事去惹麻煩,惹是非!

天公嘅脾氣雖然我哋控制唔到,但喺唔代表我哋嘅一言一行都要聼由上天擺佈。落雨咁又點啊?只要我哋願意嘅點解唔可以冒雨前行?我要話畀嗰天知你喺唔會如願以償嘅,就算我會病,會受傷害,我哋都有自己嘅注意,有自己嘅打算。

我哋做奴才嘅,除咗要耳聰目明咁去裝聾作啞之外,最重要嘅就喺懂得“耐性”呢兩個字。我哋嘅光陰時日從來就並非掌握喺自己手中,反正早已經喺垂頭做人,你又何不唔繼續垂低你嘅頭,就當休息一吓; 幾時至有擡頭之日至再算。

莫講娘娘從來冇實實在在答應過赦免你出宮,即使有,但到頭來放與唔放,唔喺在乎你做咗幾多,放棄咗幾多或者背棄咗幾多。一切只喺在乎佢一念之間,喜歡與否有幾多。

所以從來能夠回應你一番耐性嘅就只有天,唔可能喺一個人。

昔日人喺你留,會招人話柄喺必然,今日人喺我召,與你無干。既無是非就一如我以往所勸。既然我行事一致,又何來你所謂嘅表裏不一啊?你所問嘅一句點解,我亦都答咗你一個原因,我已經解釋到好攰了,依家你喜歡點樣唸我就隨便你。

聽戲本來就喺尋常不過嘅人生事,有何大不了?所謂嘅歪風只喺一個藉口。試唸吓台上嘅故事就算唱嘅喺男歡女愛,我哋都喺唱緊人之常情嘅美事,何歪之有啊?反觀台下、宮中,有權貴欺淩奴僕。宮外,就親倫視如仇敵,仲要大家習以爲常,俯首認命。台下人生喺處處荒野絕路,難得台上嘅戲可以唱出一片朗日晴天。人要聼戲都喺為咗咁啫,就算一切只喺虛幻,但亦比好多眼前嘅事更真實。

人生在世,總有所求

天晴就趕路,天雨就停步。風沙起,如果喺西面吹嚟,你就唔好背向東面走。雪再厚,只要搵到前人嘅腳印就自然走得從容。年年月月,宮裏宮外人就喺咁樣過活,無需要慨嘆乜嘢。

我只喺唔喜歡做人一步一腳都要等嗰天嚟造就。一個人若然唔相信命運,又何必事事埋怨去老天爺嘅頭上?俗世凡塵,衆生千萬,能夠遇到一個真心喜歡嘅人,或多或少都總帶點緣分。

一個曾經敢去愛過嘅人,自然亦會識得點去恨一個人。忍心與否,根本就唔會困擾我半分。

文人雅士,對於音律、曲藝趨之若驚。正如一首月老之音,簡單幾句音節,就可以令人心神蕩漾,難以忘懷。尤其喺夜闌人靜之時,曲聲隱約隨風傳來,就算喺鐵石心腸嘅人都會動容,莫講話本來有心事嘅人。

如果人世間真喺有所謂嘅因,所謂嘅果。咁皇后娘娘嘅頭風症始終反復難治,就喺天意。而我鈕祜祿.如玥一生都要留喺紅墻之内,就喺命定。

畢竟能夠喺凡塵間覓得知心,唔理結果喺白頭偕老定抑或只能同生共死,始終都唔喺尋常你我可以輕易領受嘅一種福分。就算血脈請親倫,緣厚緣薄亦各有天命。更何況喺男女間嘅一份情。本宮既無所得在先,又何來有所追悔在後?天下間本來就嘅憾是處處,能盡如人事者就只得一二。不果亦因爲美滿難求,人世只可以時刻有所期盼,咁就已經足夠。每一個人總有每一個人嘅天命歸結。

莊周夢蝶,夢蝶莊周,浮生若夢。好多時候唔需要咁刻意去分清真與假,現實或者喺虛幻。呢種先至叫自在,先至叫做放下。

慮澹物自輕,意愜理無違

中秋好月誰受用,剪西風淚雨梧桐,瘦骨闌珊加沉重,听遍天外哀鴻,草際寒蛩,響徹那紙條窗縫,恨悠悠一場大夢。

No comments:

Post a Comment

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。