屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, April 04, 2013

顔色與氣味

有冇發覺身邊有好多人都會有體味?有啲特別難頂,有啲成身香水味,有啲一陣洗頭水/沐浴露嘅清香; 而有啲明知道唔喺香水味,但係卻會有一陣令人感覺唔臭又舒服嘅獨特體味。

記得以前有個同學臭到不得之了,成班同學都取笑佢; 凡喺佢行過嘅地方,即使已經過咗成分鐘,嗰陣味道依然停留喺四周圍,好鬼死難頂。

但係有另位同學嘅味道卻相當獨特,每次一聞到陣味都會知道佢就係左近。每逢夏天流汗又或者上完體育堂,嗰陣味更加濃烈但絕對唔會另人作嘔。直到依家都好想再搵返嗰陣熟悉嘅氣味,但係偏偏就喺冇。。。 。。。

此時此刻,腦海裏面浮現出彭姑首窗外裏面嘅歌詞。

風吹過 帶著暗香
車經過 帶來黃昏
街燈下 站一個人
同樣孤寂 同樣氣氛

風起了 散下雨點
轉載來自
花開了 向著藍天
窗邊上 坐一個人
同樣孤獨 偏偏這天 說話了……

獨白:你記唔記得,你住過嘅每一間屋嘅每一隻窗?
你記唔記得,從唔同嘅窗望出去睇到唔同嘅風景?
你記唔記得,窗外面飄過入嚟嘅每一種氣味?
你記唔記得,第一次企喺窗邊望出去睇住你喜歡嘅人番嚟嘅心情?
你仲記唔記得?你仲記唔記得?

6 comments:

  1. 有时,就系因为个种独特既气味令你钟意呢个朋友!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇錯,到依家都好掛住嗰種熟悉嘅氣味。不過當事人係唔知道嘅,因爲我未曾同佢提過呢件事。

      Delete
  2. 有體味唔緊要, 最緊要唔係體臭就得喇, 同埋唔好香得太過俗囉~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最緊要唔係體臭,同埋唔好香得太過俗!哈哈,絕對贊同!

      不過大多數人都係有體臭,而且仲要噴到成身香水。臭狐+香水+汗酸味,唸到都即刻想嘔。

      Delete
  3. 很少看你写这么长 ...
    每个人其实有属于自己的味道
    只是自己不知道 当你坐别人的车
    或者进入人家的房间就有感觉了
    可能是一种香水 但是你也会记得 这就是他/她的香水

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對,每個人都有自己的味道。

      可是我不是懷念那股香水味,而是那陣體香,是發自身體的自然清香。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。