屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 06, 2012

遺憾

連一個平時好少運動,兼且唔會轉去睇運動頻道嘅人,都對噚晚嗰場比賽搞到心跳一百,熱血沸騰。估唔到會如此着緊呢場比賽,簡直就喺一場高手過招,令人睇到咬牙切齒,兩個小時内嘅緊張氣氛,令到血壓不斷上升,甚至擔心自己會爆血管。

到咗頒獎唱國歌嗰一刻,睇到個畫面形成一個對比。睇住國旗慢慢升起,心裏面唸如果唱嘅喺Negara Ku,心情會喺幾咁澎湃同自豪。到咗嗰一刻除咗要接受現實之外,唯一嘅心情就只有痛心。

不過點都好,多謝兩位能夠畀我哋有機會睇到一場明槍實彈,精彩絕倫嘅比賽; SALUTE!

最後成晚當然喺瞓唔著,輾轉反側; 心情由極度hyper跌到最後直插谷底,感覺非常之失落,好耐都唔能夠釋放。上咗寶貴嘅一課,領悟到有遺憾的地方才圓滿

2 comments:

  1. 係一個偉大的亞軍成全一個冠軍嘅幸福..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 近在咫尺,好可惜。我嗰心仲隱隱作痛緊!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。