屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, August 23, 2012

咪話唔畀面

點解打電話畀人然後又唔出聲,一直係度畀人聼你打字或者同其他人喺另一邊交談。 既然咁忙何必打電話畀人啫?自己冇本事喺同一時間一心二用,咪等你做好手頭上嘅嘢,正嚟打電話囖。 唔好打到嚟又唔拿起電話筒,放曬喇叭咁喺度扮曬好忙,請問你識唔識乜嘢叫做電話禮儀啊?

我曾經講過,一旦接到呢類電話一律唔會應酬,蓋電話!

4 comments:

  1. 可能唔小心㩒到個電話, 唔覺意打俾你呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. lo咗之後,講咗一兩句正扮曬嘢架。已經唔只兩三次咗,你話慶唔慶吖!?

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。