屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, August 22, 2012

南無

昨日一大清早打開報紙就睇到一則噩訊,坤寧宮一位德高望重嘅大臣,竟然喺星期六遇上交通意外過咗身。從報紙睇到大人嘅車頭相,腦袋一片空白,簡直喺令人震驚。

一位大好前途嘅大人,老婆仲啱啱懷有第二胎,原本一個美滿幸福嘅小康之家,眨眼間既然由天堂變成地域。宮中仲有下人上星期五見到大人到達養心殿與王爺傾談政务,估唔到竟然會變咗喺最後道別。

大人今日大殮,宮中氣氛沉重,一片愁雲慘霧。願阿彌陀佛帶領下,往生極樂世界。

人生無常,每秒每分每日都喺賺返嚟嘅,要學懂感恩之餘仲要珍惜。

2 comments:

  1. 人生波譎雲詭, 變幻無常.. 希望你宮中大臣早登極樂, 南無阿彌陀佛..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生命喺幾咁脆弱,好好地一個人可以突然間消失,離開咗。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。