屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, June 23, 2011

翠湖高爾夫渡假村


再次嚟到呢個渡假村,平靜嘅湖水畀人一種寧靜嘅感覺

一切好似鏡一樣咁靜止,悠然自得

呢個湖就喺渡假村嘅賣點

泳池

按摩池

平靜就喺咁簡單,但卻遙不可及

嚟個湖畔按摩spa又如何?

與家人留影

發覺好多生活喺大馬嘅人,都對呢環境冇乜感覺,甚至會覺得蒼涼。可能佢哋好容易就可以接觸到大自然嘅關係吧。不過好老實講呢種遠離城市煩囂嘅地方,對我依家居住呢個鋼筋森林而言,簡直就等於喺寳。

相關連文:翠湖寒

4 comments:

  1. 好舒适哦!你。。。很会享受人生哦!

    ReplyDelete
  2. 单身汉:咁就叫享受人生?住海邊咪仲自在,起碼空氣都清新啲,我都唔知幾羡慕。

    ReplyDelete
  3. 真係好靚囉個地方, 好幽靜好舒服.. 相裡邊嘅家人係何方?? 你老婆子女??

    ReplyDelete
  4. [SK]:我仲係單身又未結婚,邊會無端端走個老婆同對仔女嚟啊?(侄仔/女同二家姐是也)

    有機會去怡保不妨考慮去行吓。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。