屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, June 16, 2011

最佳位置

係每個人心裏面,無論喺家庭、朋友、工作、社交圈子中都會有個定位。之但係呢個定位究竟係自己而定,抑或係人哋畀自己?

當一個人覺得自己嘅定位開始被質疑,内心一定會有所動搖。不過假如自己喺有實力,而且對自己嘅能力有信心。所有閒言碎語都唔重要,最緊要無時無刻准備好自己,企喺最佳位置,隨時候命。

4 comments:

  1. 谣言止于智者,坚守立场,保护自己咯。
    是错就要认,是对就要反驳!

    ReplyDelete
  2. 单身汉: 好攰,唔想再去反駁。

    ReplyDelete
  3. 嘩, 你駛唔駛一次過update咁多篇post呀?? 追到我氣咳~~

    ReplyDelete
  4. 好多篇咩?咪每日篇...喺咪你好忙好耐冇嚟啊?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。