屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, June 14, 2011

崑崙浪



咁悠閒又寧靜嘅環境有如置身於世外桃源



有山有水,綠茵如草就喺咁解



乘坐快艇唔洗5分鐘就可以到達對岸



四周都環繞著青草樹木,畀人好舒服自在



島上仲有兔子、鹿兒、鴕鳥、火雞等小動物供遊人觀賞



島上其中之一個瞭望台,
係最高處可以俯瞰整個崑崙浪



景色相當怡人


附近仲有個小型遊樂場,供小孩攀爬玩樂



與媽媽係湖畔留影


前面盡頭就係接駁碼頭

6 comments:

  1. 我N年前去过,而家靓好多!

    ReplyDelete
  2. 嘩, 真係好正喎.. 不過美中不足: 個Gunung Xang被樹木遮住咗囉..

    ReplyDelete
  3. 非一凡:其實有啲地方變得都幾荒涼..

    ReplyDelete
  4. 失踪那么久,原来去了世外桃源吃风!
    都好,又有靓仔相看。

    ReplyDelete
  5. 单身汉:好耐咩?幾日都睇唔開?哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。