屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 25, 2011

抉擇

今年冇得去日本,惟有另覓其地方。每年一旅,應該去英國定美國呢?

美國夠平因爲匯率只喺1.2,不過又喺城市,仲要喺城市中嘅大哥大大大。

至於英國又太貴,返到嚟肯定要節衣縮食; 不過話曬都喺西方國家嘅表表者。

點都好,最重要都喺睇戶口裏面嘅0嚟決定一切!

6 comments:

  1. 英國啦, 至少英國冇美國咁城市嘛, 英國城市至少係古老啲, 而且唔駛坐咁耐機~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:我都知你會揀英國!哈哈

    ReplyDelete
  3. 潇洒走一回(少俊):當然囖,沒有人要去日本,連經過也怕!可憐...幾時才能回家?

    ReplyDelete
  4. 我话等埋五木一家,少俊一起来英国。开心好多!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。