屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 09, 2011

戒毒

三年前忍痛戒咗一直深愛嘅肯德雞同快餐,過程中如同戒毒癮冇乜分別。由開始嘅捨皮食肉,至到中期以鼻聞嘅方式嚟解困; 當中過程辛酸透頂,嗰種煎熬猶如行屍走肉,痛苦非常。

今日,又要再次忍痛戒毒,下定決心未來1個星期裏面開始,無論幾辛苦幾咁唔舒服都要忍。

仍未忘跟你約定假如沒有死 ~~~ 再見嘞,我深愛嘅白飯!

5 comments:

  1. 戒饭?唔系呱,冇救个了嚄?^-^
    食少啲应该OK既!讲起KFC,我一年事唔到10次。人年纪大佐,食煎炸野时惊惊~~

    ReplyDelete
  2. 嘩!!! 海公公咩事啊你?? 戒快餐戒白飯?? 好肥咩你??

    ReplyDelete
  3. 非一凡 :一定要戒,起碼一個禮拜然之後睇吓點。

    ReplyDelete
  4. [SK]:就嚟爆胎,好似粒波咁,連自己都唔認得自己。

    ReplyDelete
  5. 我有肯德雞嘅食谱。自己炸健康得多!你要不要?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。