屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 18, 2011

別了

最近真喺死得人多,繼海嘯前同事父親離世,到今時今日都唔能夠接受,時不時情緒都會些許波動。接住承接落嚟一個禮拜都喺啲令人心驚膽戰,心寒嘅新聞。今日又收到一個噩耗,一位相熟認識多年嘅安娣與世長辭。好愕然,一時間唔知點反應。

生離死別喺人生畢竟階段,就如坐火車一樣,有人上車有人落車,有歡欣自然有失落。無論你有幾無奈,始終都要堅強去面對。

安息!喃無啊彌陀佛

5 comments:

  1. 所以咪我我悲观,我已准备了随时离开的。所以生活得用心多咗。

    ReplyDelete
  2. 生離死別係人生必經階段, 要睇開啲囉..

    ReplyDelete
  3. 沈伊:咁瀟灑?你拾得噶嘞?

    ReplyDelete
  4. [SK]:講就容易,嗰仲痛似乎永遠都唔會忘記,除非失憶或老人癡呆。

    ReplyDelete
  5. 唔拾得又点?时间到了要你走,唔通你话唔走就唔走口羊 ? 不然先大胆放下面对,走得满足?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。