屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 01, 2011

超脫輪回

佛法奧妙精深就喺要熄滅生死,超脫輪回得永生。

就如心經裏面提到:
是故空中無色,無受、想、行、識。
無眼耳鼻舌身意,無色聲香味觸法。
無眼界,乃至無意識界。
無無明,亦無無明盡,乃至無老死,亦無老死盡。
無苦集滅道。
無智亦無得。
以無所得故。

2 comments:

  1. 每次提到呢個話題, 我就會覺得你個人好"禪"囉~~

    ReplyDelete
  2. 有幾禪啊?讀佛嘅人都知架啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。