屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 01, 2010

Gliese 581g


Gliese 581g行星,最新研究顯示該行星是一顆非常近似地球的行星,極有可能存在生命。天文學家認為Gliese 581g,這顆類地行星,存在生命的機率為100%。如果得以證實,這顆被命名為“Gliese 581g”的係外行星將成為第一顆類似地球的世界。

  • 直徑:地球的1.2-1.4倍
  • 質量:地球的3.1-4.3倍
  • 平均表面溫度:介乎攝氏零下31度-零下12度
  • 與地球距離:20光年或118萬億英里,光速1/10的火箭需飛行200年
  • 圍繞Gliese 581恒星軌道的6顆行星之一
  • 公轉周期:37個地球日
  • 地心吸力:接近或稍高於地球
  • 距離其恆星:約600萬英里
  • 圍繞Gliese 581紅矮星運行,後者較太陽冷50倍,體積只有1/3太陽大
  • 成分:岩石、液態水和大氣



I'll tell you one thing about the universe, though. The universe is a ......pretty big place. It's bigger than anything anyone has ever dreamed of before. So if it's just us... seems like an awful waste of space. Right?

2 comments:

  1. 嘩, 就算話呢個星球可以畀我哋地球人住, 不過要飛到過去, 200年喎, 未到我都死鬼咗啦..

    ReplyDelete
  2. [SK]:有特別設計嘅運送工具,用光送你去,唔洗真喺200年嘅。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。