屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, October 19, 2010

萬衆期待


幾個月都冇煲劇,今晚開始又要進入煲劇生涯,雖然要犧牲睡眠同私人時間,不過我深信都會幾享受。單喺睇宣傳片已經覺得鄭九妹嗰勢非常強勁,鼓霸氣經已直逼全身,甚至上腦。千年屎坑活化石,又臭又硬又頑固; 接落嚟啲金句同劇情將會一集比一集緊湊,精彩連連,轟動豪情。

10 comments:

  1. 昨晚看了第一集,不错的开局。

    ReplyDelete
  2. 係喎, 噚日開鑼喎套劇, 果然係萬眾期待囉, 我又要睇!! 你通常去邊個website睇架??

    ReplyDelete
  3. ~Keric 盶禕: 今晚返屋企乜都唔做,淨係做一件事,就係睇義海豪情。

    ReplyDelete
  4. [SK]:第一集口碑唔錯哦。唔想直接貼上嚟,FB畀你。

    ReplyDelete
  5. 我也超过大半年没看连续剧,给我website, ok?

    ReplyDelete
  6. wow gotta check this out!!!

    ReplyDelete
  7. 单身汉:電郵咗畀你。勁好睇囖。

    ReplyDelete
  8. fufu:你一定要睇,噚晚睇咗第一集,已經覺得好靚。

    ReplyDelete
  9. 我等齊集先至睇。後知後覺。

    ReplyDelete
  10. 森林 :等齊應該要到11月尾至12頭囖,我等唔切咗。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。