屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, October 21, 2010

簡單

食晏前收到一個痛心嘅消息,頭腦頓時一片空白,完全唸唔到嘢,心情有啲複雜,思緒有啲混亂。

匆匆紅塵只求無悔無憾,不能怨蒼天就該勇敢向前,生命雖然短暫希望可以無限,人生就是這樣簡單。

人生只有三天,迷惑嘅人活在昨天, 奢望嘅人活在明天,只有清澈嘅人活在今天 !

6 comments:

  1. 發生咩事令到施主你突然感慨萬千呢??
    人若達到無求, 生活就會簡單..

    ReplyDelete
  2. [SK]:咪又喺啲乜癌物癌囖,30幾嵗又未拍拖,未結婚生仔,冇夜生活嘅剩女,結果得返1年,你話點過?點解要殘忍喔?

    ReplyDelete
  3. 我妈和朋友们都是如此,难道好人没好报?

    ReplyDelete
  4. 好好利用剩下的日子...

    ReplyDelete
  5. fufu:講就容易,做就無能爲力。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。