屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 21, 2009

於心有槐

年級大機器壞,無論你昔日幾咁精力充沛,都會有衰老嘅一日。倘若要機器繼續行得順暢,日常飲食就必需要多加注意。正所謂禍從口入; 煎炸爆炒、酸甜咸辣就少吃為妙。

人通常都會知道,一d所謂嘅美食都係經過人工處理,加鹽加醋。但係就係偏愛吃盡天下美食,到左身體負荷唔住嘅時候,才恍然大悟,後悔莫及。

假如平均我地有60嵗命,好話唔好聽都過左一半以上;前半生乜嘢都吃過曬,往後嘅日子如果想吃嘅話,咪拿近鼻哥聞o下當吃左囖!Do姐呢個理論相當得,多謝教誨,銘記於心。

6 comments:

  1. 你這篇是特別送給某人的!

    ReplyDelete
  2. 谢谢教诲,铭记于心。
    我是于心有愧。
    哈哈。~

    ReplyDelete
  3. 係就係要注意飲食, 但係好似啊Do姐咁嚟到苛求自己, 實在係少咗好多人生樂趣囉.. 食咩都要三思, 好辛苦囉.. 算吧啦, 人生有幾多個十年?? 最緊要係痛快..

    ReplyDelete
  4. 森林: 給朋友之餘益係警惕自己。
    潇洒走一回(少俊):不要說教誨,互相提醒,共勉之。

    [SK] :人生除了吃之外,還有很多有樂趣的事情能做,要吃得清高吃得高貴才對得起自己。其他所謂的美食就免了。

    ReplyDelete
  5. 我到家下好料咩都沒食過哦,應唔應該就此收口叻?

    ReplyDelete
  6. 花罗汉: 既然無吃過就唔會有所眷戀,就當根本無咁嘅嘢吃咪得囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。