屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 11, 2009

雷電交加

係一個夜闌人靜嘅淩晨,窗外突然雷聲震徹,閃電劃破整片天空,接著傾盤大雨。整個過程維持左大約15至20分鐘,好似日軍打到嚟南京,如臨大敵大屠殺即將爆發咁,場面相當令人惶恐驚嚇。

原本以爲空氣同天氣都會有好轉,結果換嚟更加之熱,局促嘅空氣使人更加納悶浮躁。打開電腦,寬頻竟然出現故障,上唔到網之餘連接收電話亦同時間出現問題。

莫非真係俾雷劈爛左o個數據機?立刻撥電去有關電訊公司求救,最快都要等到禮拜三正會有人嚟修理。無網嘅日與夜隨即展開。

今日天氣依然唔尋常,睇嚟地球真係需要吃抗生素先至得呐!

6 comments:

  1. 數據機真係劈爛左?

    天氣又無常,病毒又蔓延,人心又難測。。。問題只會越來越多,自己要盡量免疫。

    ReplyDelete
  2. 應該係爛左,DSL燈一直在閃o下閃o下。

    人類要吃維他命,打免疫針,地球需要吃抗生素!

    ReplyDelete
  3. 地球染上流感, 體溫上昇了..

    ReplyDelete
  4. [SK]:已經到左第五級既邊緣啦!差少少就全面散播,一發不可收拾。救命.....

    ReplyDelete
  5. 看见好多人写这个哦

    真的很很吓人哦?

    ReplyDelete
  6. 潇洒走一回(少俊) :是嗎?我沒有到處click,不知道。

    那天晚上我是被那些閃電閃醒的!日軍打到來了,很恐怖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。