屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 12, 2009

凡人最容易犯嘅過錯,莫過於一個貪字。

有人貪錢,有人貪心,有人貪靚,有人貪吃,有人貪財,、 有人貪色,有人貪功,有人貪名,有人貪勝,有人貪睡,有人貪 方 便,有人貪 手 爽,有人貪 口 爽,有人貪小便宜,有人貪瞋痴,有人貪便宜,有人貪慕虛榮,有人貪得無厭,有人貪新忘舊,有人貪婬之人。

男又貪,女又貪, 大又貪,細又貪。 有書中寫到: 把不該屬於自己的東西據為己有,就是貪; 對自己已有的東西仍不知足,設法取得更多,亦是貪。在動物世界裏,似乎只有人類有這份天性,動物是夠就算,只有人類,在需要之外,還要多「貪」一點,以滿足自己的慾望。

4 comments:

  1. 所有的動物都不會貪嗎?不可能吧?

    正能量方面想,人類就是貪,才會越來越進步。
    哈哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  2. 森林: 動物比人簡單好多,即使係肉食動物,吃飽后就會囘洞穴睡覺,不會一直貪得無厭,不停的去獵食。

    現今人類唔見得有幾進步,越來越自私就越見明朗化。

    ReplyDelete
  3. 我絕對唔介意神仙畀我10個願望成真架~~
    :D

    ReplyDelete
  4. [SK]:你咪就係貪囖!!!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。