屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 26, 2007

得寸進尺

今日妃嬪同公公們又想玩野﹐仲想托埋我落水﹐認真過份﹗當然今次我唔會再讓他們得逞﹐知道後即刻秉告皇后正能夠及時抽身。我唔玩野真係當我流既﹔不知所謂﹗唔知係唔係有左多次經歷已經免疫左﹐好似沒太大既感覺﹔只會令我再一次對呢種宮中生活感到厭惡。

皇后: 人是不會一直輸落去,要學識輸先會贏。你都贏左咁耐,想贏得最多就要學識點去輸,本宮輸左咁多年啦!而家先至係漂漂亮亮咁贏番你一次?!都未為過呀! 我唔需要隻手遮天,我只要遮住你頭頂,要你不見天日已經夠la~~!

2 comments:

  1. 見面時真想聽你說說“金枝慾孽”的故事,好讓我提高免疫力。在宮中我都置身事外,有事故可能我會反應不過來。

    ReplyDelete
  2. 起初我都係十下十下﹐只係舊年開始察覺到。可能被出賣過﹐學精左囉。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。