屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 25, 2006

要留 只怪我心中仍然有恨

估唔到我自己會捲入辦公室政治的旋渦裡﹐而且仲變成佐人地的棋子。知道之後心裡好似被人插左幾刀﹐痛心疾首﹐入心入肺。之前有人叫我提防她﹐但係我抱著一慣平常心態﹐以為同坐一條船﹐無需以小人之心。今日我終于領悟到﹐乜野叫做吃碗面反碗底﹗原來呢個正係妳既真面目﹐難怪連妳的同伴都杯葛妳﹗日久見人心。

真金不怕紅爐火, 慶幸自己既朵未算查﹐穩得住陣腳。 上了一堂寶貴的課﹐令我學識以後點樣去提防呢個蛇蠍心腸既毒婦。辦公室果然是金枝慾孽的縮影。 怕怕﹗

不愛宮牆柳 衹被前緣誤
花開花落自有時 總賴東君主
要走 慶幸是你心中有愛
要留 只怪我心中仍然有恨
如今 就只好靠你去償我們這個海闊天空的心願
珍重 ( 鈕祜祿.如玥)

1 comment:

  1. 辦公室政治要多可怕有多可怕!小心她的下一步!不好輕易相信她!找個你信賴的同事,先向他請教或報告,是有事他會挺身而出就最好!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。