屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 18, 2006

通電話

今日在公司斷斷續續通左一天的電話﹐導致耳朵現在又燙又痛。曾幾何時勁討厭一位坐隔離的同事整天通過電話聊天﹐仿似有人在耳邊竊竊私語般, 非常厭惡。相信坐我隔離的同事今天也會有同感吧﹗真不好意思﹐將就一下讓我放縱一天吧﹔反正你也聽唔明我講緊乜, 係咪﹖﹗嘻嘻

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。