屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, April 29, 2014

即喺天命亦喺人事

果然不出下官所料,六國大封相即將上演。

一向呼風喚雨,喺后宮橫行霸道,冇風起浪嘅娘娘終于被踢出永壽宮。娘娘喺宮中十幾年,搞事就喺佢嘅本事。但喺最終都喺落得如此下場; 呢個就喺印證咗一句説話“啲花靚又點呀,可以開得幾耐?? 就算而家幾鮮艷,都會有花殘粉褪嘅一日,可以留得住正茂芳華咩.........”

如果人世間真喺有所謂嘅因,所謂嘅果。咁公公能夠置之死地而後生,就喺天意。而娘娘一生都要留喺紅墻之内,如今落得滿盤皆落索,就喺命定。

5 comments:

  1. 流著血 紅著眼 就算多轉幾個彎
    明日縱酒醒 宿醉未散
    話我知 這生醒了又再醉
    問蒼天 有幾多快活兒女

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問蒼天有幾多快活兒女?

      所以喺宮中從來能夠回應你一番耐性嘅就只有天,唔可能喺一個人。

      Delete
  2. 這麼快就有戲看了?我這邊看起來是風平浪靜。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 風平浪靜其實就喺暴風雨來臨嘅前夕。

      Delete
    2. 暫時都還沒有風雨~

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。