屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, April 03, 2014

宇治綠茶


唔經唔覺從北海道返嚟已經一個月,被繁重嘅工作煩擾至於又忙於搬屋,搞到今時今日都未曾有時間處理啲相片。

不過心裏面依然褂住一個月前嘅點點滴滴,偶然打開手機膠卷,睇吓入面啲相片; 乜都返曬嚟。

為咗一解思鄉之情,唯有沖杯地道嘅綠茶,好好咁回味一番。

4 comments:

  1. 我記得自己買咗幾盒宇治綠茶味嘅Kit-Kat!! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,kit-kat又點同呢?綠茶好飲好多囖。

      Delete
  2. 会苦的吗?我都是喝煎茶的。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。