屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 28, 2014

文字騷擾

最近有條友相當怪,啱啱相識嘅時候,發送訊息裏面啲内容都算有紋有路,不過之後就愈嚟愈奇怪。晚上十點都收到佢訊息,有時問食咗飯未?病咗啊,有冇睇醫生啊?有時又會問放咗工未?喺咪好攰啊?要唔要按摩???!!!

開始嘅時候或者對新相識嘅朋友有所好奇,問多兩句都算正常。但喺每日幾個信息嚟問三問四,身為一個女仔人家,竟然問一個見面得嗰一兩次嘅人仲要問人要唔要按摩?就算喺開玩笑,會晤會覺得有點兒過咗火位啊?

電話謀殺案對我嚟講經已免疫,對付呢種騷擾當然最好嘅方法就喺置諸不理。

但願佢會領悟到自己已經問多咗,講多咗,做多咗囖!知醜之餘跟住會收手。

4 comments:

  1. 哈哈!! 真係問你要唔要按摩?? 係唔係真係喺度兜生意呢?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺咪好攰,等我嚟幫你按摩按摩。回佢個嗰都傻啦!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。