屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, July 25, 2012

垂涎三尺

上星期返鄉探親一個禮拜,做得最多嘅一件事就喺食!家陣睇返啲相都死猛吞口水;實在太好味啦!簡直就喺人間美食,令人難以抗拒。

當中有我最中意食嘅客家面、醸料、
同埋我心愛嘅Ramly Burger
返到金寳,當然唔少得糯米飯、鹹角仔、
以及唔食唔得嘅炸丸!

2 comments:

  1. 原來海兄鄉下喺金寶.. 嘩, Ramly Burger!! 醸料!! 糯米飯!!! 鹹角仔!!! 我鐘意!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺啊,金寶啲簡直就喺人間美食,我敢話邊度都食唔到,只有金寶!

      名副其實有金又有寶!你有機會一定要去金寶大食四方!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。