屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, July 05, 2012

郵政匯票


仲記唔記得Wang Pos/Wang Kiriman呢樣玩意啊?想當年未有網上銀行交易嗰陣,要通過首都辦事處買演唱會飛又或者一啲產品相片之類,就要"冒險"去郵局買郵政匯票嘞。

冇錯,喺"冒險"!因爲通常我哋啲信件都會不翼而飛,尤其喺信件裏面放有價值嘅涵; 如一貫嘅劇情,統統石沉大海,永不超生。

至於要拿嗰張底去郵局追蹤或查詢,快則3個月,慢則不了了之。

這就是郵政匯票喺我心目中嘅唯一回憶。多謝曬!

4 comments:

  1. 而家入某啲书馆申请入学都仲要用到呢样嘢咔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哦?我冇細路唔知道,只係記得呢樣嘢好似唔喺咁安全。

      Delete
  2. 嘩!! 真係咸豐年前嘅事囉.. 仲興咩依家?? 係都係Banker's Cheque啦係嘛??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家我絕對唔會再用佢,如果冇其他付款方式寧願唔買。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。