屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 28, 2011

期盼

千呼萬喚始出來,終于等到啦!再等多個禮拜就會舉行發佈會,到時候又將會有一輪爭奪及瘋狂搶購。

據説具備新嘅「必殺」聲控功能Assistant,顧名思義就喺「得力助手」,啟動Assistant後,只要開聲講「與A君有約」,Assistant便係行事曆上加入新約會,毋須動手。

另外,只要開聲講「我到了街市後,提我買鮮奶」後,Reminders便能在適當時候提醒記得買鮮奶。同時亦可建立以及送出短訊,整個過程只須「靠把口」。

又可以有新鮮生果食囖!Yeah! Yeah! Yeah!

2 comments:

  1. [SK]:冇咁快,下個禮拜發佈會,我唸起碼十月尾或11月囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。