屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 05, 2011

感動



其實我本人覺得佢唱得唔錯,冇玩花巧,冇假音,冇重金屬音樂,就係正正經經咁唱出整首歌,有乜唔妥可言?難道真係好似佢老豆所講,要穿件牛肉上身就叫做前衛,叫做正常?!

到底家吓呢個社會點解會變到成咁架?要買一張正版CD,單係搵CD鋪都相當困難。搵到之後卻成間鋪都係買國貨; 最最最令人譁然就係抄到有9成五,連價錢都相差無幾; 明目張膽咁當正原裝正版咁去賣。

你估我係Richard咩?! 我的字典裏沒有放棄,因爲已鎖定你...

2 comments:

  1. 其實我都覺得唔錯, 首《唸你》復古得來我覺得好對味喎, 其他翻唱歌換上一面清新, good喎~~

    ReplyDelete
  2. 你都有同感?仲以爲你會好似啲一般人咁覺得佢騎呢添!

    首《唸你》唔聼會瞓唔着覺囖!哈哈...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。