屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, September 21, 2011

正宗上海生煎皇


這款生煎包size比一般的骰,巧妙地將摺位置於底,在半煎半蒸的烹調下,令底部最多粉糰的部分變得脆卜卜,口感極好。

小店更有坊間少見的三骨大湯包,以豬骨、雞骨、金華火腿骨及瑤柱熬足4小時,味道鮮甜且充滿肉香,插入飲管在拳頭般大的湯包吸幾口湯,再用筷子把外皮撕開令湯汁流出,邊用外皮邊蘸湯汁吃,是正宗吃法。

地址:旺角西洋菜南街178-182 號地下A舖
電話:2323 2374

4 comments:

  1. 海兄人在香港?? 呢個唔似係上海生煎包喎, 同我喺上海食嘅爭天共地喎~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:便有咁好命啊,做到就嚟斷氣就有份!

    正宗上海生煎皇喺佢哋嘅招牌,我好似冇將生煎包放上嚟,因爲我對呢個三骨大湯包感興趣啲。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。