屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 10, 2011

邊度有嘢食

拜六行行吓街,百無聊賴入咗呢間Empire State(Iluma@Bugis),食咗一餐豐富又好味道嘅西餐。價錢大衆化之餘,份量都幾大,搞到甜品都食唔到,就連嗰Pizza都食唔曬要打包。

咁好食又唔貴嘅餐廳喺度已經買少見少,承諾一定會再次光顧,希望佢唔好咁快閂門大吉嘞!

原只烘雞肉加炸薯條,沙律伴碟。好食指數****
香口夏威夷披薩,材料同味道都唔錯。好食指數****

4 comments:

  1. 嘩, 多謝分享, 我一定記住呢間餐廳, 有機會一定去食.. 借問聲, 如果兩個人share都應該夠啦呵?? :p

    ReplyDelete
  2. 好大份啊!

    希望我來時重有開。。。(唔知幾時:P)

    ReplyDelete
  3. [SK]:好大份,兩個人肯定食唔曬,三個都得!

    ReplyDelete
  4. 森林:明年娘娘再微服出巡去試下。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。