屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 09, 2011

良心去咗邊?

排咗差唔多10分鐘,嗌咗碗蝦米粉干嘅唔要辣。最後出嚟竟然喺一碗浸住茄汁嘅米粉。全城最具“誠意”嘅茄汁蝦米粉,勿洛南(牛記)蝦面 #01-199,好食程度簡直爆曬燈,攞曬獎嗰只!

茄汁浸住啲米粉,完全散發出蝦面嘅精髓! !
一定要認住呢檔咁“好食”嘅蝦面,
你睇我成碗米粉原封不動,就知佢幾咁“好味道”! !

4 comments:

  1. 我硬係覺得我哋中國人嘅麵食同茄汁一啲都唔match囉, 點解啲新加坡人咁中意呢??

    ReplyDelete
  2. [SK]:咪就係一個字 - 蠢囖!

    ReplyDelete
  3. Chris:結果都係上當,做咗老衬

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。