屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, August 20, 2010

羊群效應

有冇發覺有陣時一個人做嘅嘢,通常都好大路。因爲通常都會覺得做大路嘅嘢,一般上都會有人中意。正例如一位的士司機咁,平時行條細路同常都冇客,不如行返條人人都行嘅大路,一定會載到客。做人都一樣,成日諗住跟大隊實冇死。其實有冇諗過,可能今次放棄大路行條細路嘅話,喺機會嘅來臨。

所以唔好諗住跟住一窩蜂咁去做一啲嘢就一定有着數; 有時另覓新路,可能喺一個前景,一個新希望。

7 comments:

  1. 就好似唔做IT, 去做死人化妝師咁, 賺多幾倍錢啊~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:嘩,差距好大喔!你有咁嘅打算?咁我可唔可以喺旁邊吹笛啊?

    ReplyDelete
  3. 条条大路通罗马,搂主改行后会做包租公

    ReplyDelete
  4. 单身汉:咁睇得起我?我都好想囖!

    ReplyDelete
  5. 同埋,跟大路:
    1)冇d特别=冇d创意=死咕咕
    2)只会系follower,唔会系领导者。
    3)唔会吐气扬眉,一鸣惊人

    ReplyDelete
  6. 沈伊 :娘娘果然有性格同見解,獨具慧眼。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。