屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, November 12, 2008

MoMo 打邊爐

承蒙係香港藝人鄭浩南開的火鍋店,每客RM19.90現點現做,茶水全免,無限時任吃任加,吃到肚爆都得!

店内陳設
多種配醬任君選擇
高高的椅背,夠私隱
RM19.90任吃
海鮮蔬菜當然唔少得
自打新鮮西刀魚肉
粥湯底
要開動囖!


地址﹕ Momo Cafe - No4, Jalan Bandar Timah, Ipoh Perak (怡保大草場對面﹐ HSBC個條街)

8 comments:

  1. 好心你啦,介紹好料都唔廣買地址系邊,搞到我想去吃都唔知邊度揾叻。

    快啲update!

    ReplyDelete
  2. 潇洒走一回:有機會去怡保大吃一趟囖!

    ReplyDelete
  3. 19.90任食,真系平!装修看来都几唔错!

    ReplyDelete
  4. ukgssy:晚上應該還蠻多人的。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。