屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, November 15, 2008

萬千星煇頒獎典禮2008 - 賽果公佈



1. 最佳男主角 - 夏雨 - 中
2. 最佳女主角 - 米雪 - 中
3. 最佳男配角 - 黎耀祥 - 實至名歸
4. 最佳女配角 - 楊怡 - 攞女好野﹐終于捱出頭了喇
5. 我最喜愛的電視男角色 - 林峰 - 中
6. 我最喜愛的電視女角色 - 李司棋 - 可憐的莎姨﹐成晚吃白果
7. 飛躍進步男藝員 - 王祖藍 - 中
8. 飛躍進步女藝員 - 胡定欣 - 無睇舞動奇跡
9. 最佳節目主持 - 蘇施黃 - 蘇Good電纜都未播﹐無睇
10. 最佳劇集 - 家好月圓 - 中
11. 最佳綜藝資訊節目 - 了解‧關懷一百萬人的故事 - 好
12. 最具欣賞價值大獎 - 合晒合尺 - 把傳統文化一直延續落去
13. 時尚魅力大獎 - 胡杏兒 - 需要增加這個豬肉獎嗎﹖
14. TVB.COM人氣大獎 - 林峰 - 預左係他啦
15. 萬千星輝演藝大獎 - 秦沛 - 好

5 comments:

  1. 恭喜恭喜家好月圓的全部演员。

    不过奖就只有这么多,莎姨,嘉欣,就等明年吧:)

    ReplyDelete
  2. 僧多粥少,另增设猪肉奖是难免的啦!只是有点遗憾sa姨冇奖!

    ReplyDelete
  3. 潇洒走一回:如無意外,莎姨09就是視后了。

    ukgssy:對囖,我也替莎姨感到可惜。無法啦,對手太強了。

    ReplyDelete
  4. 沈伊:點解要買字啊?都無中曬...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。