屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, June 25, 2012

普羅米修斯



雖然外界對此片評語好壞參半,但係睇完之後覺得導演依然寶刀未老; 呢套暫時對我嚟講會係今年三甲之一。

可能對科幻片情有獨鍾嘅關係; 無論題材、音效同場面都做得相當出色。尤其圍繞成套戲嘅主題“人類嘅起源”同埋片未帶畀觀眾發人省思嘅想像空間,都喺值得買飛入場睇嘅一套電影。

4 comments:

  1. 開始20分鐘的確係有點悶, 我其實喺戲院瞓著咗~~ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有冇咁悶啊?!可能你期望太高啦。

      Delete
  2. 噢 到底是好看还是不好看?
    应该不会有比”暮光“节奏更慢的戏了瓜?
    英国的戏都是慢慢的 但是听着很舒服

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得好睇囖,都唔明點解佢會瞓著咗?!哈哈

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。