屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, June 18, 2012

網上購物

唔知點解到咗今時今日,我依然好少選擇呢個方式嚟購物。就算有都喺少於20抆以下嘅產品,因爲萬一有乜差池,都會喺損失頂隆20皮,冇咁傷。

至於上五十到百嘅產品,我都喺忠於選擇一手交錢一手交貨。既可以現場驗貨之餘,亦能夠親身睇清楚貨品嘅真僞。

穏陣好多囖!

5 comments:

  1. 我都唔锺意上网买嘢,买都唔啱就麻烦咯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有時覺得網購似願者上釣嘅方式,冇得怨。

      Delete
  2. 我都係!除非bid野!

    ReplyDelete
  3. 我到现在都还不敢去网购 很落伍下

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。