屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, February 14, 2011

你領悟了嗎?

其實大馬真喺一塊寶地,湛藍嘅天空,微風徐徐; 一片綠油油嘅油棕樹依山伸展,咁靚喺景色唔喺度度可以睇到。

人就喺咁,往往都會忽略一直喺身邊擁有嘅一切,到失去咗正會懂得珍惜。其實大家追求嘅就喺當初最基本嘅,何必一直要將啲嘢複雜化,其實平凡簡單就喺最浪漫。

2 comments:

  1. 好啦, 咁你就喺個油棕園起番間茅屋隱居啦, 哈哈!! :D

    ReplyDelete
  2. 哈哈,我怡保間屋以前正是油棕園!!!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。