屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, February 11, 2011

民以食為先

今個農曆年食得最多就喺魚生,幾乎由年28開始食到年初七人日。

不過數最難忘食過嘅就非金寳金陵嘅叉燒包,皮薄餡靚,簡直好食到想飛。

第2就喺好耐都冇食過,媽媽炮製嘅愛心吊片蒸豬肉。
相信除咗媽媽,出面絕對食唔到呢種味道,100分!

排第三嘅就喺在下年初一煮嘅南乳齋菜,經過媽媽嘅教導真傳,都有80分以上嘅。
因爲嘴刁如老豆都會話好食,仲添飯就喺最佳回應啦。

4 comments:

  1. 金陵叉烧包真系好味!!

    ReplyDelete
  2. 嘩!!! 好正啊!!! 皮薄餡靚叉燒包, 愛心吊片蒸豬肉, 南乳齋菜!! 我全部中意!!!

    ReplyDelete
  3. feiyifan:唸起都流口水。

    ReplyDelete
  4. [SK]:我哋嗰taste都幾相似,嘻嘻

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。