屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, April 29, 2010

羅馬假期

被導遊抹黑到恐怖指數爆燈,遍滿扒手的羅馬機場。
呢嗰喺?
呢嗰又喺?
近睇又喺?
聞名嘅羅馬競技場
全雲石建造
能夠親眼目睹如此偉大傑作,感動~
呢度都有嗰君士坦丁凱旋門
最多人嘅當然喺入口
場外有人表演
排隊入場
售票處
一個嗰子彈洞
近睇城牆
羅馬大圓競技場喺羅馬最宏偉嘅古蹟之一,亦喺古代羅馬人最大喺圓競技場。
人與人決鬥,野獸與野獸相咬,活人被野獸吞喫嘅地方。
古代嘅盔甲
陳列在場内
係古羅馬帝國時,成千上萬嗰基督徒被放喺大圓競技場嘅沙場中,活活讓野獸撕裂吞噬。
邊嗰影我?
別有洞天
到此一游
場外景色
脫落嘅雲石被放置一角
腥風血雨遺留落嚟嘅痕跡
如今落得如此荒涼
阿門
十字架置於場館中
拱門
臨離開前留影,唔拾得~~

場外有很多紀念品攤檔,琳琅滿目,任君選擇

8 comments:

  1. 不知何年何日,我才能去,好羡慕你哦。
    还有还有,照片里的你,好帅哦。

    ReplyDelete
  2. 12年前我去過意大利, 同樣係走馬看花囉, 你好啲, 都叫做入過個羅馬競技場, 我淨係外出影兩張相咋..

    photo #2: the rome city hall
    photo #3: the ruins of rome

    ReplyDelete
  3. yeah i love roma... wanna go back to italy for more gelato :)

    ReplyDelete
  4. 单身汉:一定有機會的,我也沒有想到自己能夠踏足這片土地,要多謝菩薩保佑,讓我夢想成真。

    一下飛機就趕去那裏,一副殘樣囖!

    feiyifan : 對啊,沒有看過嗎?

    ReplyDelete
  5. [SK]:多謝講解,其實我當日好攰,根本無心裝載導遊講過乜。如果你有機會舊地重遊,一定要入去睇吓,好壯觀。話曬都係世界奇景嘛。

    ReplyDelete
  6. fufu :我中意歷史,所以對羅馬特別有感覺。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。