屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, April 01, 2010

當我見到星河燦爛

四月一日唔再喺慶祝愚人節嘅節日,然而卻變成去懷念佢嘅日子。呢一日,各大電台都會不約而同播放佢唱過嗰首明星。每當聼到佢唱到{我像那銀河星星 為你默默愛過 更那柔柔光輝 為你解痛楚},心裡面都會痛咗一痛。

每當夜闌人靜嘅時候,都會不期然而咁想起佢當年喺演唱會上講嘅嗰一番説話。好自然會多咗仰頭望向夜空嘅習慣,去尋覓一粒最閃耀嘅星星。

我哋會永遠懷念你,記住你嘅光輝燦爛 - 哥哥。

5 comments:

  1. 佢真喺一個傳奇,走後更多人鐘意佢,懷念佢。

    ReplyDelete
  2. 森林,单身汉:我懷念哥哥多過梅姐。

    ReplyDelete
  3. 哥哥梅姐我同樣懷念.. 好慶幸佢哋升上奠堂級數嘅時候, 有首"芳華絕代", 簡直就係完美..

    ReplyDelete
  4. [SK]:芳華絕代變成絕唱....

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。