屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 18, 2010

恭賀丁太


整個頒獎典禮最最最令人振奮嘅就喺,丁楊千嬅再度蟬聯「最受歡迎女歌星」。由此可見,方小姐果然喺落咗指令,唔可以畀嗰位今年所謂「實至名歸」嘅女歌手超越梅姐紀錄,實在可喜可賀。

今年嘅勁歌可謂歷年嚟最不可思議,最驚喜連連嘅一年。不過諗諗吓,自己嘅台理所當然梗喺頒獎畀自己友,話曬都喺商業機構,一切當然喺以本身利益為出發點嘞。更何況嗰獎真喺以真金打造,梗喺要頒畀啲聼教聼話嘅親生仔女為先,唔通畀啲街童或者攞仔攞女咩?

好開心睇到好多默默耕耘多年嘅歌手,終于唔洗坐足成晚吃白果。更加唔洗睇到啲一副攞硬大獎嘅衰樣,成晚扮曬大佬款,黑口黑面;攞得咁唔甘願,倒不如索性唔洗出席,喺屋企湊女好過。

6 comments:

  1. 都係搞小圈子活動囉, 不過10首金曲我開心見到唔再係大牌壟斷嘅局勢.. 但係有人拎7個獎, 親生仔爆冷得亞太區最受歡迎男歌手獎, 我覺得帶有笑話成份..

    ReplyDelete
  2. Keric 盶禕:邵氏兄弟電影公司副主席和電視廣播有限公司的副主席兼董事總經理、香港無線電視台TVB行政主席。

    ReplyDelete
  3. [SK]: 你有你笑,佢有佢有頒。我本人反而覺得今年都幾富娛樂性,合曬何車。

    ReplyDelete
  4. 有几个是实至名归? 而林峰拿的...噢!

    ReplyDelete
  5. 单身汉:獎已經得到手,華之你哋點講。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。