屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 11, 2010

疏遠

大部分人唔會因爲你丑樣或者因爲你肥而去疏遠你,疏遠你最主要都喺因爲你嘅行爲有問題。你唔聼人講呀,你搞到人呀,你煩到人呀,所以人哋先離開你或者唔想接觸你啊!

你到時唔好覺得個嗰人無情,從來呢個無情都喺因爲你製造出嚟架。無情只不過喺一個反應嚟架,始終都要有一種叫做刺激先會另到一個人對你無情,OK?!

6 comments:

  1. 啱嘅, 通常被人疏遠嘅人, 係蛇蠍心腸嘅人, 唔係睇個外貌好定醜.. 反而外表有點抱歉嘅人, 如果人品好心地善良, 其實係好受人愛戴架..

    ReplyDelete
  2. 靓仔总是有着数的, 就像你啊!

    ReplyDelete
  3. 咁做朋友都唔需要睇外表嘅,最紧要人品好.

    ReplyDelete
  4. 簡直要“彈開”啦!都“夾”唔到!

    ReplyDelete
  5. [SK],Chris:完全贊成,不過依然有好多人以貌取人囖!

    单身汉:靚仔冇本心啊!好彩我唔入圍。

    ReplyDelete
  6. 森林: 又唔洗彈開嘅,多個朋友好多個敵人呀嘛,你冇聼過咩?哈哈

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。