屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, June 23, 2009

時代

6字輩嘅永遠睇唔順7字輩,認爲佢地經不起刻勞,要一步登天。
7字輩嘅永遠覺得8字輩嘅不知所謂,少少嘢就投訴,好吃懶做。
8字輩嘅一於要同9字輩嘅爭過,勢要拼過你死我活,有你冇我。
9字輩嘅天跌落嚟當被蓋,唔係最好最貴嘅唔要,辛苦又要付出嘅一律免提。

時代不斷在變,環境不斷在變,空氣不斷在變,溫度不斷在變,流感不斷在變,科技不斷在變,然而變得最勢利嘅就係人嘅

10 comments:

  1. 其實,人很矛盾,常覚得其他人的心在変。可是,却因為当局者迷,不覚得自己的心也在変。後来,我也不去想,只是不去在意。這様会比較好。

    変是不変的定理,因為毎個人毎天接触的人事物都不同。

    ReplyDelete
  2. LeMontEA:其實一切都在變。要學習去接受改變,而不是終日怨天尤人。

    ReplyDelete
  3. 我都系7字辈,我一样天跌落来当被盖~~哈哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 閣下意思即係話一代不如一代囉?? 好彩我係7字輩, 唔係太差~~ :p

    ReplyDelete
  5. feiyifan :你應該系7到尾嗰只,啱嗎?!

    [SK]:7字輩如果有60幾嵗命嘅話,都已經行咗一半路,不過其實仲有好多嘢可以學習嘅。

    ReplyDelete
  6. 哈哈。好多七字辈!七是luck seven 当然是不会差!其实无论是什么字辈,都有好坏!
    世界每天都在变,也因为有变才会越来越精彩!
    谢谢!分享!

    ReplyDelete
  7. 岁月带着你我跟着时代不停地走~~

    ReplyDelete
  8. 慢慢被淘汰,落後,沒落,消失。。。。。

    哈哈哈哈!

    有D野越舊越珍貴!

    ReplyDelete
  9. 林野 :我指的是大部分啦。要變始終會變,變好變壞都不在控制範圍内,唯有去接受去適應。

    潇洒走一回(少俊):它來來去去從不曾為誰改變停留。

    森林:例如CD,DVD???哈哈哈哈哈

    ReplyDelete
  10. 你嘅心,变佐咩??哈。。。。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。