屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, June 14, 2008

老豆節

老母節沒有慶祝,理所當然的老豆節也沒有這個環節。因此不要再問我老豆/老母節送甚麽啊?有沒有回家慶祝啊?我的答案一如既往 - 沒有,沒有,沒有。

唔係我呢個做仔既不孝,而係覺得無錦既必要。要孝順既可必要限定係某某日呢?無論你點講都好,我依然堅持唔係呢日裏做任何行動。

老母節有老母花,那老豆節應該是甚麽花/草呢?真的非常好奇!嘻嘻

5 comments:

  1. 没想过这问题咧!
    有心的话天天都可以孝顺父母。

    ReplyDelete
  2. 你唔知有爸爸草嘅咩??

    ReplyDelete
  3. 我也是 ﹣ 沒有,沒有,沒有。

    :P

    ReplyDelete
  4. feiyifan : 說的一點也沒錯!

    花罗汉:我只知道有老豆姐草姐!嘻嘻

    少俊/森林:衰仔

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。