屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 03, 2015

通病

發覺愈來愈多人機不離手,連同人交談中都一直喺度篤篤篤。究竟知唔知乜嘢叫禮貌同尊重?

既然咁唔想講嘢,倒不如唔好約見面,直接互通訊息了事,咪一了百了囉。

當遇到呢種人我會不發言,拿出耳筒全程聽歌,就算對方想交談我都會當𠳔透明,十問十唔回應。你可以篤電話我唔可以聽歌咩?

呢招一出對方通常都會醒目將電話收起。以其人之道還治其人之身就喺咁解啦。

4 comments:

  1. 與好朋友在一起,說話的時間都不夠了,手機只是充當相機而已。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我連相機都唔想,因爲通常都影一大輪食物特寫,為乜啫?

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。