屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, March 19, 2015

最美麗的第“六”天


一直都好想過年去旅行,今年喺無心插柳下完成咗呢個多年嚟嘅心願。

其實想像同現實喺兩回事,一邊要籌備過年所有零零碎碎事情,另一邊要計劃好行程時間表等; 所有嘢堆曬喺一齊,每晚攰到一上床就即刻瞓着。

2008年因爲凌加恩認識高山呢個地方,結果終于可以如願以償,能夠親身去到拍攝場地親歷其境,感覺就好似發夢一樣。

感謝上天嘅眷顧,讓我哋今趟整個旅程順利到達所有原定計劃好想去嘅地方。喺屋企咁嘅情況下,容許我可以再任性多一次。

感恩的心 感謝有你 伴我一生 讓我有勇氣作我自己
感恩的心 感謝命運 花開花落 我一樣會珍惜

2 comments:

  1. 你就好啦.. 我都未試過新年去旅行, 踏出屋企半步都冇呀陰公~~ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一次過年去旅行,一次就夠,下次絕對唔會揀呢啲日子,除非你喺孤兒一個人過年就另當別論。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。