屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, December 22, 2014

搵返童年回憶



“聲音、歌聲是用來讚美的,讚美一切; 在宗教裏面是沒有國度,各宗教有其互通的部分; 歌聲是沒有分別心。” 無論喺邊個宗教,本質就應該喺勸人向善,而非打著宗教嘅名義,去滿足自己嘅慾望,或者排擠自己唔認同嘅人。

上個禮拜睇咗一場冇和音、冇舞蹈員、冇誇張嘅舞台設計效果、冇華麗嘅服装造型 (由頭到尾得一件衫),冇特别嘉賓; 一個簡單以純音樂同天籟嘅歌聲,以最真诚感恩嘅心帶領所有觀衆返到昔日回憶裏面。 一場神級嘅演出,深深被佢嘅歌聲感動,一首又一首昔日童年嘅民謠,仿佛時光倒流回到當年無憂無慮嘅日子。

音樂可以檫試靈性。。。人生是一場長智慧,等待覺悟的過程。” 知世如夢無所求,無所求心普空寂,還似夢中隨夢境,成就河沙夢功德。

2 comments:

  1. 不要問我從哪裡來
    我的故鄉在遠方
    為什麼流浪
    流浪遠方
    流浪

    聲明: 呢段歌詞絕對係我打出嚟, 唔係copy&paste, 因為實在太經典, 可以一詞不忘~~ :)

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈,果然經典到呢一世都唔會忘記。不過好多人依然誤會呢首歌其實喺胡慧中唱囖!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。