屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, November 05, 2014

多事之秋

年尾十一月,自從blogger.com被宮牆隔絕之後,今年嘅post就隨即大量減產向下滑落,連100都無法衝出,實在慚愧。


加上宮務繁忙,每晚返到屋企經已9點幾,仲點會有動力去打開部腦,有時甚至沖完涼打開冷氣就瞓,乜都唔想再做。

不過我依然唔會放棄,只不過轉換另一個唔同嘅形式去發文。畢竟人始終需要一個屬於自己嘅空間去發洩,盡量將自己無論身同心都能夠取得一個平衡點。

4 comments:

  1. 寫blog最重要係隨緣啦, 如果要強迫自己去寫, 就冇意思啦..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好講強迫自己,有時候做任何嘢都需要有啲動力。

      Delete
  2. 有时, 都会有啲时间来呢度行下既!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝光臨,呢到因為完全冇公開向任何媒介宣傳,可以講喺我日常小小嘅發洩地方。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。