屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 04, 2014

靜音

如果冇記錯,應該從2008年開始,我部手機就設定去靜音功能直至現在。有成6年都冇響過囖,電話鈴聲喺邊首歌都幾乎忘記咗。

箇中原因當然喺要數當年嘅奪命追Call,不斷咁被纏繞咗大半年,最後選擇將佢設為靜音; 從此無論任何時候佢就冇再響過嘞。

最近發現講電話嘅人亦愈嚟愈少,所以喺公衆場所都好少會聼到電話鈴聲。然而,換上嘅聲音就喺信息提示; 人與人之間少咗用言語去溝通,就連講一句Hello都懶得去回應。

2 comments:

  1. 完全靜音就冇喇, 因為都好少人call我.. 唯一set去完全靜音嘅係Whatsapp囉~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰個提示功能直頭喺煩啦,如果可以設至為永遠靜音就更加完美。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。