屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 07, 2014

人靠衣裝

今時今日穿著對好多人嚟講,完全冇咗一個審美嘅概念。唔信,咁你可以周末行上街,就會領悟得道我所講嘅喺屬實。

靚與唔靚真喺咁難去辨別?究竟你哋知唔知道咩叫做先敬羅衣後敬人? 到咗咩年齡就要有咩打扮咩衣著,難道當你去照鏡嗰時後,唔會被鏡入面嘅自己嚇親嘅咩?!

4 comments:

  1. 點樣靠衣裝都好, 最緊要係要適合自己, 係人著衫, 唔係衫著人~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但喺依家啲人著到衣不稱身,咁叫做潮咩?令人費解

      Delete
  2. 有啲人真系好夸张。最难顶系60几勾既阿婆着紧身衣热裤露肉。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,審美眼光變到一塌糊塗。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。